معرفی 7 تا از بهترین تبلت های گیمینگ یا مخصوص بازی موجود در بازار

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میم. گیم
9:23
یک شنبه 26 مرداد 1399

اگر علاقه مند به بازی روی تبلت هستید و قصد خرید تبلت گیمینگ را دارید، با ما همراه باشید تا بهترین تبلت های گیمینگ یا مخصوص بازی خدمت شما معرفی شوند.

بهترین تبلت گیمینگ

این روزها بازی با موبایل و تبلت طرفداران بسیاری دارد. تبلت به دلیل صفحه نمایش بزرگی که دارد تجربه یک بازی هیجان انگیز را برای گیمرها فراهم می آورد. آنان که با تبلت بازی کرده اند قطعا لذت بازی روی تبلت را با موبایل مقایسه نخواهند کرد. با ادامه مطلب همراه باشید.

بهترین تبلت های مخصوص بازی

تبلت اپل مدل iPad Pro 2018

تبلت اپل مدل iPad Pro 2018

 

در ایتدای لیست  بهترین تبلت های گیمینگ تبلت اپل مدل iPad Pro 2018 قرار دارد. این تبلت از پردازنده A12X Bionic بهره میبرد و قدرت پردازش بسیار بالایی دارد. شما میتوانید با استفاده از این تبلت تمامی بازی های ارایه شده برای سیستم عامل IOS را اجرا کنید.

این تبلت صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی دارد و در کنار آن از قویترین پردازنده موجود هم بهره میبرد. به خاطر همین سرعت اجرا کردن بازی ها در این تبلت باورنکردنی است. فرقی نمی کند که بازی سنگینی باشد یا بازی سبک و ساده، در هر صورت این تبلت با بالاترین کیفیت و تنظیمات گرافیکی ممکن بازی ها را اجرا می کند.

این تبلت مخصوص گیمینگ است ولی خب در کنار آن از قلم اپل که Stylus نام دارد هم پشتیبانی می کند. شما علاوه بر بازی کردن می توانید با استفاده از قلم به صورت دیجیتال نقاشی کنید و قسمت های مهم یک نوشته را علامت گذاری کنید. این تبلت از کیبورد بلوتوثی هم پشتیبانی میکند. به عنوان مثال شما میتوانید کیبورد بلوتوثی مدل Smart Keyboard Folio را به صورت جداگانه خریداری کنید و از تبلت به عنوان یک لپتاپ استفاده کنید. با این کار در عمل شما میتوانید در کنار تایپ کردن و انجام دادن کارهای روزمره به گیمینگ هم مشغول باشید. این تبلت در رنگ های نقره ای و خاکستری به بازار عرضه شده است و شما میتوانید بین مدل های گوناگون که از حافظه های مختلفی بهره میبرند یکی را انتخاب کنید. این تبلت با حافظه داخلی ۶۴، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت در بازار موجود است.

 

تبلت اپل مدل iPad 2018

تبلت اپل مدل iPad 2018

مدل ۲۰۱۸ آیپد صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی و با کیفیتی دارد. چنین ویژگی هایی باعث شده که این تبلت مخصوص گیمینگ قلمداد شود.

این تبلت در مقایسه با مدل Pro که در مورد آن صحبت کردیم از قدرت پردازش کمتری برخوردار است در عین حال پردازنده  A10 Fusion استفاده شده در این تبلت به اندازی کافی قدرتمند هست و میتواند انتظارات شما را برآورده کند. قابل ذکر است که این تبلت از مدل پرو بسیار ارزان تر است و شما علاوه بر گیمینگ میتوانید از دوربین ۸ مگاپیکسلی آن برای فیلمبرداری به صورت تمام HD استفاده کنید.

این تبلت هم مانند مدل پرو از کیبورد بلوتوثی و قلم اپل پشتیبانی میکند. قابل ذکر است که در کنار این ویژگی ها و قابلیت ها باتری تبلت هم ظرفیت بالایی دارد و میتواند تا ۱۰ ساعت بازدهی داشته باشد. این تبلت در رنگ های نقره ای، خاکستری و طلایی به بازار عرضه شده است و دو مدل مختلف با حافظه داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت دارد. این تبلت از بهترین تبلت های مخصوص بازی است.

تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S4

تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S4

ویژگی هایی مانند صفحه نمایش با کیفیت و ۱۰٫۵ اینچی، صدای با کیفیت و پشتیبانی از Dolby Atmos باعث شده اند که این تبلت در زمره بهترین ها برای گیمینگ قرار گیرد.

این تبلت اندرویدی در حال حاظر قویترین مدل موجود در بازار است. اگر شما به دنبال تبلت اندرویدی میگردید که مخصوص گیمینگ باشد این مدل تنها گزینه شما است. این مدل از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ بهره میبرد و به اندازه آیپد پرو در امر اجرا کردن بازی ها قدرتمند نیست ولی خب تا حدودی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

صفحه نمایش این تبلت از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ بهره میبرد، از نوع Super AMOLED است و در کنار این ویژگی ها از HDR هم پشتیبانی میکند. اسپیکر این تبلت هم از تکنولوژی Dolby Atmos بهره میبرد و کیفیت صدای بسیار بالایی دارد. این تبلت از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی میکند و ظرفیت آن میتواند تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش پیدا کند. در کنار این قابلیت ها شما میتوانید از قلم مخصوص سامسونگ و کیبورد جداگانه تبلت هم استفاده کنید. این تبلت قطعا باید در لیست بهترین تبلت های گیمینگ قرار می گرفت.

 تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S3

تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S3

 

این تبلت که از بهترین تبلت های مخصوص بازی است از پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۸۲۰ بهره میبرد و علاوه بر آن صفحه نمایش بسیار با کیفیتی هم دارد.

بازار خرید و فروش تبلت های اندرویدی دیگر مانند قبل رونق ندارد و این مسئله را میتوان در مدل های عرضه شده به بازار هم دید. تبلت مدل گلکسی تب ۳ با اینکه قدیمی محسوب میشود ولی هنوز هم از مدل های جدید یک سر و گردن بالاتر است. این تبلت صفحه نمایش با کیفیتی دارد و از پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ بهره میبرد و در عین حال ویژگی ها و قابلیت های فراوانی هم دارد. پردازنده این تبلت از پردازنده گلکسی تب ۴ قدیمی تر است ولی خب هنوز هم میتواند بازی های جدید را اجرا کند و شما را راضی نگه دارد.

صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی این تبلت از نوع سوپر آمولد و رزولوشن آن نیز ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ است. بنابراین این تبلت برای فیلم دیدن و بازی کردن بسیار مناسب است. علاوه بر این اسپیکر تبلت هم از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار است. قابل ذکر است که این تبلت از قلم مخصوص سامسونگ و کیبورد جداگانه نیز پشتیبانی میکند.

 

تبلت مایکروسافت مدل Surface Book 2

تبلت مایکروسافت مدل Surface Book 2

این تبلت ۱۵ اینچی از پردازنده مدل i7 اینتل بهره میبرد و علاوه بر این کارت گرافیک مدل  Nvidia GeForce GTX 1060 به همراه ۶ گیگابایت رم هم برای آن در نظر گرفته شده است.

این تبلت ۱۵ اینچی قیمت بسیار بالایی دارد ولی خب این را هم در نظر داشته باشید که بهترین تبلت موجود در بازار است و برای رسیدن به این جایگاه حتی تبلت آیپد پرو را هم کنار زده است. سرفیس بوک ۲ مشخصات بالایی دارد و به خاطر همین بسیار کاربردی است. این تبلت از پردازنده i7 اینتل بهره میبرد و در کنار آن از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1060 به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. شما میتواند هر بازی را که در بازار موجود است روی این تبلت نصب کنید و از بازی کردن لذت ببرید. در اصل این تبلت دارای یک کارت گرافیک پر قدرت است و در حال حاظر بازی وجود ندارد که به این راحتی ها بتواند آن را شکست دهد.

شما میتوانید از این تبلت که از بهترین تبلت های مخصوص بازی است، به عنوان یک لپتاپ هم استفاده کنید ولی خب در اصل این دستگاه یک تبلت تمام عیار محسوب میشود. سرفیس بوک ۲ از قلم مخصوص مایکروسافت نیز پشتیبانی میکند و شما میتوانید با استفاده از آن به نقاشی کردن و نوشتن بپردازید. یکی از مهمترین ویژگی های این تبلت اجرا کردن بازی هایی است که روی سیستم عامل ویندوز هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

 

تبلت لنوو مدل Yoga ۷۳۰

تبلت لنوو مدل Yoga 730

 

این تبلت مشخصات بسیار بالایی دارد به گونه ای که مدل های مختلف آن از پردازنده های i5-8250 و i7-855 بهره میبرند. علاوه بر این کارت گرافیک مدل  Nvidia GeForce GTX 1050 به همراه ۴ گیگابایت رم هم برای آن در نظر گرفته شده است.

اگر شما توانایی خرید تبلتی مانند سرفیس بوک ۲ را ندارید باید سراغ مدل های ارزان تری مانند یوگا ۷۳۰ بروید. شما میتوانید از این دستگاه به عنوان تبلت یا لپتاپ استفاده کنید. البته قابل ذکر است که کیبورد این تبلت جدا شدنی نیست. صفحه نمایش این تبلت ۱۵ اینچی و کیفیت آن ۴k است. رزولوشن بالای این صفحه نمایش باعث شده که این تبلت برای بازی کردن و فیلم دیدن بسیار مناسب باشد. در این تبلت از پردازنده i5-8250 و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050  به همراه ۴ گیگابایت رم استفاده شده است.

با این مشخصات شما میتوانید هر بازی را راحت اجرا کنید. این تبلت از درگاه تاندربولت ۳ نیز پشتیبانی میکند بنابراین شما میتوانید آن را به یک کارت گرافیک جداگانه نیز متصل کنید تا بتوانید بازی های سنگین تری را اجرا کنید.

 

تبلت آمازون مدل Fire HD 10

تبلت آمازون مدل Fire HD 10

 

صفحه نمایش این تبلت ۱۰٫۱ اینچی است و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ است و به خاطر همین به عنوان یکی از بهترین تبلت ها برای گیمینگ شناخته میشود.

این تبلت که جزء بهترین تبلت های گیمینگ است قیمت بالایی ندارد و در عین حال برای بازی کردن و انجام دادن کار های سنگین بسیار مناسب است. این تبلت از سیستم عامل Fire که متعلق به شرکت آمازون است بهره میبرد و به خاطر همین شما به بازار برنامه ها و بازی های شرکت آمازون دسترسی خواهید داشت. این تبلت صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی دارد و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ است. حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت است ولی خب شما میتوانید با اضافه کردن یک کارت حافظه جانبی این مقدار را به ۲۵۶ گیگابایت برسانید. این تبلت از یک پردازنده چهار هسته ای برخوردار است و در کنار آن از ۲ گیگابایت رم نیز بهره میبرد. باتری آن نیز تا ۱۰ ساعت بازدهی دارد. مشخصات این تبلت بالا نیست ولی خب با توجه به قیمت آن میتوان گفت که در این بازه قیمتی یکی از بهترین ها است و تا حدودی میتواند انتظارات شما را برآورده کند.

 

در این مطلب با 7 تا از بهترین تبلت های گیمینگ موج.د در بازار آشنا شدید. به نظر شما بهترین تبلت گیمینگ کدام است؟

x (x)
 

تعداد بازدید از این مطلب: 385
بازدید : 385

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بهترین بازیهای اندروید، آیفون،بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر